Fjuze organiseerde op 12 november 2015 de jaarlijkse Strategiesessie van RTL Nederland. Met het thema Embracing Change liet RTL Nederland zien dat zij een innoverende positie inneemt in het continue veranderende medialandschap. Nieuwe inzichten en trends werden gepresenteerd door trendwatchers Thimon de Jong en Igor Beuker.
Door Bert Habets en Ton Rozestraten werd RTL duidelijk uitgelicht als pionier in de commerciële media- en entertainmentbranche.
De Strategiesessie werd afgesloten met het toepasselijke nummer Man in the Mirror, gezongen door het Zo! Gospel Choir. Hierop volgend kon men de avond onder het genot van een borrel afsluiten.

ANDERE PROJECTEN

Het Nationale Vuurwerk 2015/2016
Techbase Defensie 2015
Dance Valley 2008
Première Snow White and the Huntsman 2012
Echte Gooische Meisjes 2008
RTL4 The Voice of Holland Perspresentatie 2012
Dance4Live Event 2008
Red Bull Cliff Diving 2009
The Color Run Zwolle 2013
Première Bachelorette 2012
Back to Top